skuteczne pozycjonowanie stron internetowych


permission marketing) opracowaną przez Setha Godina

skuteczne pozycjonowanie stron internetowych

Inbound marketing jest bezpośrednio związany z koncepcją tzw. marketingu za przyzwoleniem (z ang. permission marketing), opracowaną przez Setha Godina, zgodnie z którą, odbiorca danego przekazu marketingowego sam musi wyrazić na niego zgodę, np. poprzez subskrypcję mailową lub wyszukując dane produkty, usługi bądź informacje za pomocą wyszukiwarek internetowych. Według zwolenników tej strategii, istnieje dzięki temu większe prawdopodobieństwo, że treści reklamowe trafią do osób faktycznie nimi zainteresowanych.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Inbound_Marketing


Co to jest pozycjonowanie?


W obecnej dobie wszechobecnego internetu posiadanie własnej strony internetowej, która dotyczy jakiejś działalności gospodarczej, jest wręcz koniecznością. Nie powinien więc dziwić fakt, że ilość stron oferujących konkretną usługę przekracza nasze oczekiwania. W takiej sytuacji przychodzi nam z pomocą właśnie pozycjonowanie, którego głównym celem jest polepszenie wyników wyszukiwania danej frazy. Polega to na tym, że jeśli szukamy danej usługi i wpisujemy odpowiednią frazę w przeglądarce to wyniki wyświetlane najwyżej są właśnie efektem pozycjonowania. Wielu przedsiębiorców decyduje się na skorzystanie z usług pozycjonowania, dlatego że zwiększa to ilość zarówno potencjalnych, jak i uzyskanych dzięki temu klientów.


Rozpoczęcie pozycjonowania stron


Wiele osób z pewnością zastanawia się nad tym, od czego należy rozpocząć pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach, między innymi w najpopularniejszej wyszukiwarce na świecie, amerykańskim Google. Cóż, temat jest bardzo rozległy i warto zdawać sobie z tego sprawę. Rozpoczęcie działania nad poprawą pozycji strony w wynikach wyszukiwania powinno rozpocząć się od zwykłej analizy konkurencji. Na jakie frazy się ona pozycjonuje, co jest jej zaletą, a co wadą. Znając nasze potrzeby, potrzeby przedsiębiorstwa, które prowadzimy lub firmy, w której po prostu jesteśmy zatrudnieni, trzeba koniecznie zadać sobie pytanie – co chcemy promować. Zapisujemy te właśnie wnioski, a potem za pomocą specjalnych narzędzi sprawdzamy popularność danych fraz i rozpoczynamy budowanie pozycji strony internetowej w Google.



Dodane: 24-04-2019 14:20