pozycjonowanie opole


W tym kontekście marketing treści –

Oprócz popularyzacji danej marki za pomocą wirusowych działań marketingowych, istotnym zadaniem content marketingu jest optymalizacja stron firmowych pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO, Search Engine Optimization). Publikowanie atrakcyjnych, popularnych wśród internautów artykułów, sprzyja budowaniu linków prowadzących do danej strony, a tym samym, znacznie zwiększa jej wiarygodność i pozycję w wynikach wyszukiwania.
Content marketing jest jedną z głównych technik wykorzystywanych w tzw. Inbound Marketingu, czyli rodzaju marketingu internetowego, którego działania skoncentrowane są na byciu odnalezionym przez potencjalnych klientów, w przeciwieństwie do Outbound Marketingu, nakierowanym na aktywne poszukiwanie klienta. W tym kontekście marketing treści – jako strategię tworzenia treści pożądanych przez klientów – przeciwstawia się często tzw. marketingowi rozpraszającemu (ang. Interruption Marketing), czyli formom reklamy odwracającym uwagę i niepożądanym.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing


Kto wykonuje usługę pozycjonowania?


Jeśli prowadzimy własną firmę, działalność gospodarczą lub pracujemy w jakimś dziale usług i posiadamy własną stronę internetową, to w przypadku zdecydowania się na pozycjonowanie, do kogo powinniśmy się zwrócić? Pozycjonowaniem najczęściej zajmują się specjalne firmy, które oferują profesjonalne przeprowadzenie takiej usługi. Zasady oraz cennik przeprowadzanego pozycjonowania najczęściej jest ustalany indywidualnie do potrzeb każdego klienta. W związku jakość przeprowadzonej usługi jest bardzo profesjonalna oraz odpowiednio dobrana do oczekiwań klienta. Wykonawca pozycjonowania może być także osobą prywatną, która prowadzi własną działalność w tym zakresie. Osoby wykonujące pozycjonowanie najczęściej są z wykształcenia programistami.


Content_marketing - cytat z Wikipedii

pozycjonowanie opole

Terminem content marketing określa się wszelkie treści publikowane i rozpowszechniane za pomocą Internetu. Mogą to być artykuły, webinaria, evideo, podcasty, infografiki, poradniki, raporty itd., których podstawowym zadaniem jest dostarczenie internautom wiarygodnych i pożądanych przez nich wiadomości i informacji związanych z daną branżą, dzięki czemu obie strony, zarówno firma, jak i potencjalny klient, odnoszą korzyści. W szerszym rozumieniu content marketing obejmuje również treści tworzone poza Internetem: w prasie branżowej, gazetkach, folderach, ulotkach, katalogach, poradnikach drukowanych, książkach itd.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing


Dodane: 27-11-2018 06:42

Widok do druku:

pozycjonowanie opole

Poprzednie wpisy:

Następne wpisy: